Història del Baix Elèctric

Acompanyament instrumental de Knocking on heaven's door

Moito sozinho...

Com m'agrada el flamenc...


Check this out on Chirbit

dimecres, 10 de novembre del 2010

Això comença a fer patxoca...

Els dimarts és el meu dia lliure, ahir vaig estar tot el sant dia a casa treballant amb el bloc i encara no m'he posat al dia. Em falten encara els qüestionaris, però vaja, segurament a finals de setmana ja tindré la feina feta... Començo a estar content de tot el que estic aprenent en aquesta assignatura, a mi sempre m'han fet una mica de por les màquines en general i els ordinadors en particular. Jo només coneixia les possibilitats d'alguns programes d'edició musical i poca cosa més, la resta, em semblava un misteri digital... No sóc de l'anomenada generació dels nadius digitals, però he crescut amb els P.C. Recordo que la primera màquina que va entarar a casa va ser un Amstrad, jo devia tenir uns dotze anys, i a partir d'aquell moment aquest tipus de màquines ja no han sortit de la meva vida, amb més o menys presència, però allà estaven. I després de tants anys, ara començo a perdre la por, toco, remeno, investigo, m'equicoco i torno a començar. Bé, com veieu estic content i tinc ganes de compartir-ho. I gràcies a l'assignatura estic fent un salt qualitatiu en les meves competències digitals, m'agradaria pensar que, l'any vinent quan posi en pràctica tot el que hem après aquí, m'ajudi a fer millor la meva feina, a facilitar-me la tasca docent a la sempre difícil secundària, a donar més pes a la matèria, en un món, educatiu i no, on la música amb prou feines és un divertimento...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada