Història del Baix Elèctric

Acompanyament instrumental de Knocking on heaven's door

Moito sozinho...

Com m'agrada el flamenc...


Check this out on Chirbit

dilluns, 8 de novembre del 2010

Un bloc un pèl caòtic...

Bé companys, segurament estareu pensant que aquest és un bloc un pèl caòtic, doncs efectivament. Encara no li he donat una orientació clara. Per mi, això de fer-se un bloc amb una orientació educativa m'ha vingut una mica de nou... De moment em limito a fer les feines que ens encarreguen al postgrau i d'aquesta manera vaig aprenent les múltiples aplicacions i serveis que ens ofereix el món blogger. Estic content, si bé en un primer moment em va semblar tot plegat una mica difícil, després d'unes quantes setmanes en aquest petit espai dins la immensitat digital, començo a tenir més confiança en les possibilitats educatives del bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada