Història del Baix Elèctric

Acompanyament instrumental de Knocking on heaven's door

Moito sozinho...

Com m'agrada el flamenc...


Check this out on Chirbit

dilluns, 8 de novembre del 2010

Una possible orientació...

Ja porto uns dies pensant en l'orientació que podria agafar el meu bloc de cara a donar-li una sortida a tot el que estem aprenent a través de l'assignatura. Doncs bé, cerc que quan les coses es fan des del cor es quan millor surten, res de quedar bé, o pensar en què els hi pot agradar als altres. És per això que què millor que fer honor al títol del meu bloc i dedicar la seva temàtica al contrabaix... Efectivament, aquest és el meu instrument, ara ja farà uns deu anys que m'acompanya, al llarg d'aquest temps hem viscut de tot, mudances, separacions, noves músiques, trompades, etc.., en fi, un munt d'aventures. I ell sempre ha estat allà, per les coses bones i les dolentes, molestant quan les cases eren petites, i fent-me companyia quan estava sol. Com podeu veure la passió amb la que visc aquest instrument és molt gran. De fet es necessita, ja que al llarg de la nostra vida com a contrabaixistes passem per molt alts i baixos (musicalment parlant...), i es per això que es necessita molta il·lusió per superar totes les dificultats que van sorgint amb la pràctica d'aquest enigmàtic i suggerent instrument...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada